tisdag 22 februari 2011

I dag har varit en bra dag. Först var jag hos läkaren som konstaterade att jag bara har 45 % av min rörlighet i nacken kvar. Mindre bra i och för sig men än har jag ju dom 45 % i alla fall :) Efter det uträttade jag lite ärende på stan och efter lunchade jag med goa Mia. Vi åt på Nya peking ( dom borde byta namnet för så har det väl hetat i evigheter) men gott var det med lite kina buffe. Ja ni hör ju själva hur det går för vår bantning ha ha.
 Efter det åkte vi till Stena terminalen och betalade vår resa den 2 april och det ska bli så kul att komma i väg. Efter detta blev det soff läge hemma i Mias soffa medans hon spelade donky kong och jag är ju så intresserad av tv spel NOT! Passade på att facebooka lite innan det var dags att hämta Elvira på dagis.
På hem vägen körde vi inom Therese så Elvira fick träffa Emil och Maja och mammorna fick lite kaffe och skit snack;) Dom har gjort ett extra rum på ovan våningen och jag förstår verkligen inte hur det kunde bli så STORT ändå. Det blev skit bra och fin framför allt. Men stora speglarna framför sängen fick mig till att fundera vad är det för syster dotter jag har ha ha ( jag vet Therese att dom ska ner;) ) men jag hade nog behållit dom..
Kvällen här hemma har varit lugn jag och virus har dansat och sjungt i stora rummet vilket denna donna älskar. Nu sover hon och jag ska lägga mig och titta på Salt.

2 kommentarer: