onsdag 23 februari 2011

Oj vad jag hinner med grejer helt plötsligt. Körde Elvira till dagis vid nio och efter det körde jag till http://www.kingstonka277.se/ för att fika med min kära svärfar. Denna mannen blir man aldrig klok på men en sak vet jag, jag gillar honom skarpt! Efter detta körde jag hem för att vila min nacke och fick idén att sola. Det är ju varmt så det kanske kunde hjälpa mig lite. Åkte till Bergåsa och open sun men deras automat funkade inte så då åkte jag vidare till Norra smedjegatan. Fick ringa Malin på turist byrån och fråga, var sola man i denna stad! När detta var klart såg jag ut som jag vet inte vad och fick då köra till Mia och sminka till mig lite och ta en kaffe ♥ Sen blev det Maxi och sen leksakshuset för att köpa present till lillan.

Lilla gubben blev det för nu är det bara Pippi som gäller. Efter detta åkte jag till dagis igen för att hämta lillan och sen hem. Jag hade precis satt på kaffet när min bror ringde och ville komma:) Resumé från dagen är: Trevlig, hunnit mycket men värk jävulen e kvar!

Tjingeling











5 kommentarer:

  1. Hälsa och Gratta lilltjejen från oss i morgon.
    Grattis grattis

    SvaraRadera
  2. Du hinner med mycket du... Krama om lilla elvira o gratta från mig.... Vi ses på fredag.... kram

    SvaraRadera
  3. jag gillar honom skapad.......och Berdåsa......
    ja lilla nina - du hinner mycket och det hade varit skönt att sola faktiskt! Puss. Nu ska jag lägga mig framför spegeln =)

    SvaraRadera
  4. Ha ha ska genast rätta till detta:)

    SvaraRadera