tisdag 15 februari 2011

Tisdag och 13 dagar kvar..

I dag är det 13 hela dagar kvar till gubben kommer hem. Usch det är en halv månad!! Micke har vår laptop med sig så nu kan vi ha lite kontakt via mail och facebook. I går var det alla dag det firade jag med Adrian och Elvira här hemma. Adrian hade gjort ett fint kort till mig som nu hänger på kylen. I dag fick jag mail från unionen jag har fått 2 bio biljetter till Åsa nisse så nu har jag bokat in farmor för en hel kväll med barnen. På bion går jag och Micke och efter det går vi ut och tar en bit mat. Händer typ aldrig att vi kan göra något tillsammans så det ska bli så mysigt. Min värk har försämrats drastiskt och jag mår skit av den just nu men det blir säkert bra någon gång hoppas jag. Slänger in två bilder på lilla Virus som har blivit måla tokig:)



♥Trevlig kväll♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar