torsdag 10 februari 2011

Här är jag igen.

Min älskade syster dotter säger att man inte ska blogga när man mår dåligt utan bara om roliga saker. Men tyvärr händer inget roligt nu utan all fokus och energi går till N. Vi har varit på familjerätten i dag igen och vi mår faktiskt alltid bra när vi går där i från. Men väntan är lång, nu har vi inte sett pojken på en månad!! Jag har träffat på honom på skolan två gånger men han vänder och går där i från. Tänk hur jobbigt han har det nu.. I morgon och nu kommer något roligt!!! Ska vi få hem honom över helgen:) På lördag blir det kalas för Adrian, Micke. mig och Elvira. Gubben går till sjöss igen på måndag så han missar våra födelsedagar tyvärr. Nu tänker jag inte skriva mer för då slutar det med att jag skriver av mig totalt och tårarna kommer. Nu följer jag Thereses råd.

Tjingeling:)

1 kommentar:

  1. Puss och kram- det var lagom - resten tar man i telefon med sin systerdotter =) Love You

    SvaraRadera