söndag 6 februari 2011

Trött

Usch vad jobbigt allt e just nu! Man ska inte gnälla för man vet vad man ger sig in på när man skaffar barn. Men just nu känns allt skit jobbigt. Micke jobbar i väg halva månaden när han är hemma jobbar han eller gör allt annat som måste göras typ klyva ved. Det måste göras så jag kan inte gnälla på honom för han e skit duktig på det han gör. Men att gå här hemma gör mig knäpp just nu, särskilt nu med sjuka barn i snart två veckor. Jag vill ut från huset jag vill/behöver avlastning. Så snälla pappa, mamma, maggan börja leva igen för fan och ge mig styrka och avlastning. :) Tänk om det vore så lätt. Adrian kom hem i dag efter ha varit hos sin pappa. Hans hund Tyson som funnits där hela hans liv avlivades i går i hemmet. Lilla Adrian har mist så många nu det är ett under att han pallar!


I dag har jag tvättat 5 maskiner och vikt tvätt från 5 maskiner visst e det väl ett underbart måste:) Elvira har varit utan feber i dag så nu hoppas jag att vi kan gå utanför dörrarna i morgon..
Här sitter jag och gnäller så har Bea ett översvämmat hus, stackare vilken otur.
Nej nu säger jag god natt ...
Sov så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar