tisdag 29 mars 2011

Börjar vi bli sjuka?

Det går vattenkoppor på lillans dagis, e det dax för det nu? Jag har börjat leta efter mitt papper från läkaren om sprutan jag måste ha om jag kommer i kontakt med det. Hittar det inte någonstans! Får ringa Uddevalla i morgon och prata med dom. Började forska om jag själv haft det och det hade jag på det mest konstigaste ställe:) Tur jag har någon kvar att fråga tack Lena! Adrian mår bättre nu han hade druckit för mycket cola och var inte alls magsjuk. Nu får han dricka vatten ett tag i Las Palmas. Therese har varit på besök och vi har smidigt planer ha ha. Det är en kvinna jag tror skulle klara allt om hon bara fick chansen. Men snart så kommer hon dit hon vill för det är jag övertygad om! Nu kallar faktiskt sängen på mig så sov så gott alla.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar