fredag 4 mars 2011

Fredag

Nu e det fredag igen och Adrian har åkt till sin pappa igen! Denna gången har han Robin med sig han har varit med en gång tidigare. Robin och Adrian skulle komma hit efter skolan och så skulle jag köra dom direkt till tåget. Men det var bara Adrian som kom. Robin hade glömt sin väska på bussen så nu letade han och hans förtvivlade pappa efter bussen:) Till slut kom dom i fatt den och vi möttes upp för att snabbt få in Robin i min bil och kvickt till tåget: Puh stressigt värre.. Jag lämnade pojkarna på tåget och åkte till Saltö för att hämta Elvira. Vad tror ni jag ser då i bak sätet på bilen? Robins väska igen! Med alla kläder inför helgen. Jag ringde hans pappa som suckade tungt:) Niklas har kommit hem och vi har ätit middag och i kväll blir det bara lugnt och skönt här hemma.
♥♥♥♥TREVLIG HELG ALLA!!! ♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar