söndag 20 mars 2011

Min helg

Denna helgen har Niklas varit hemma och Adrian borta. I fredags tog vi det bara lugnt och hade lite fredags mys med Niklas och Elvira. Micke är i full fart med vägg bygge och målning. Det blir skit bra och Niklas är glad över sitt nya rum. I lördags åkte Niklas till sin farmor för egen tid med henne och Magnus. Micke jag och Elvira höll på här hemma. Senare på efter middagen åkte jag till Therese och lämnade köttfärs till hennes alla lasanger som vi ska göra på torsdag. Therese fyller år på onsdag och önskar sig pengar till kamera tillbehör så ni vet om ni vill bidra:) På torsdag fyller Emil år och där kommer alla lasanger med in i bilden.
Då blir det KALAS!! Vi drack lite kaffe på altanen och då ringde min mobil. Det var Linda som varit lite lurig hela dagen. Hon sa att hon precis kommit upp från badet men jag hörde att hon satt i bilen. VAR ÄR DU MÄNNISKA!! Hi hi hörde jag.. jag är på din tomt:) Så jag åkte hem och det är alltid lika kul när hon kommer. Vi tittade på körslaget och efter det tog vi en runda till Stars and strips och kollade på folk. Det kusliga med denna Linda Pihl är att jag behöver inte säga någonting för hon vet precis vad jag tänker. Så henne går det inte att lura;) Vi var hemma vid halv ett och på söndags morgonen var det bara till att palla sig upp för då hade Niklas två handbolls matcher att spela. Tyvärr förlorade dom båda matcherna men nästa gång så..





Linda åkte hem i eftermiddags och jag längtar redan tills nästa gång hon kommer.
Adrian har kommit hem från sin pappa och nu är det bara 5 dagar kvar till dom åker till Spanien i 14 dagar!! Vill också.. I kväll var vi alla 5 hemma och det e skönt att se grabbarna hur samman svetsade dom blivit. Det har byggts kojor, spelats boll, lekt krig m.m i mörkret här ute. Nu sover dom i samma rum söt nosarna. Detta är något som kommit på sista tiden. Niklas suger i sig Adrian när han väl är hemma. Dom saknar varandra dom små liven.. Nu har Micke gått och lagt sig och jag sitter här framför datorn ett tag till för jag e inte trött.
En liten bild på loppan på dagens matcher.

1 kommentar:

  1. Vilken trevlig helg :)
    Ja vem vill inte åka iväg sådär som våran lilleman ska då, jag hade mer än gärna följt med till solen och värmen :)
    Kul att Adrain och Niklas är så tajta!
    Söt hon är lilltejen!
    Kram

    SvaraRadera