onsdag 16 mars 2011

♥Shopping♥

I dag har jag fördrivit min tid i affärerna IGEN:) Jag har nu kastat ut julstjärnorna i köket. Dom stod lika fint fortfarande men nu åkte dom i sopen! Jag var på torget där man verkligen kan fynda och köpte 4 lila blommor till mitt köks fönster, två stora gröna, tulpaner och två vackra Guzmania.
Efter detta insåg jag att nu måste jag ha lila gardiner och göra om i köket. Så det blev gardiner, lila lampa till fönstret, lila ljus och två svarta smides ljusstakar. På Jysk hittade jag nya kuddar till sängen. Våra dun kuddar som jag köpte i december är inte sköna längre. Jag hittade även svart tyg som jag ska klä om mina stolar med:) Micke har jobbat som vanligt och när han kom hem fortsatte han på väggen där uppe. Nu börjar det ta form och det kliar i fingrarna på mig att få börja inreda.. hi hi han blir tokig på mig snart.
Ska rätta till detta lite nu, det låter som om jag handlar för 1000- tals kr varje dag men allt jag handlat i dag har bara gått på 373 kr: Jag kan fynda ser ni...
 Guzmania

Nu ska jag lägga Adrian och sen e det dax för att bad. Tjingeling



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar