fredag 18 mars 2011

Vaknade och insåg att moder natur och jag inte är vänner!!!

VARFÖR VARFÖR VARFÖR

Jag vill inte ha mer snö nu förstår du väl moder natur. Snödropparna har kommit och jag ser lite grönt från påsk liljor som är på väg upp. Mina planer var ju nu att börja sätta fröer och plantera vår blommor. Jag är TRÖTT på snö! I dag ska jag fortsätta måla och förbereda packningen inför Adrians resa. I och för sig inte mycket som ska med här i från men lite solskydd foppa tofflor och läkare intyg. Adrian måste ju ha sina sprutor och mediciner med sig i hand bagaget. Min läkare som jag har på hälsohuset fixar allt. Jag slängde i väg ett mail till henne om hon kunde skriva ett intyg på medicinerna på Engelska. 1 dag senare låg det i brevlådan. Snart är det årsdag igen en sådan där jobbig dag som alla mina tankar går till min lilla mamma. 24:e mars 2006 somnade hon in bredvid mig på Kalmar lasarett.
Mamma somnade in till denna låt och jag glömmer det aldrig.
♥Älskar dig och saknar dig lilla mamma♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar