tisdag 1 mars 2011

Nu e gubben hemma igen!

Så nu var det slut på friden:) Micke hann vara hemma någon timme innan han var i full gång med vad som måste göras. Jag som lever lyx liv och bara softar, fikar och shoppar, hur ska detta gå! Bara skojar lite..
Elvira blev så glad när hon vaknade och pappa var hemma och till råga på allt fick hon paketer! Måla färger, lera, ler maskin, såpbubblor och jag fick en ny morgonrock och ett par arbetsbyxor:) Han tycker nog att jag ska jobba lite, och med alla dom planerna han dragit i gång så kan jag nog behöva dom ha ha. Idag är det bara lugnt på torpet Micke sover och jag latar. Det är ju så underbart fint väder ute och eftersom jag e hundvakt får jag passa på att ut och gå i det fina vädret. I dag e det Elvira dagen så vi får fira henne lite i kväll med något extra gott. Om tre dagar e det Adrian dagen och då blir det extra mys igen. Nu e det på med paltorna och ut. Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar