måndag 7 mars 2011

Läkare vecka!

Nu är vi äntligen framme i den veckan då jag ska få svar på min skada. Tänk att det är 6 månader snart sen det hände och NU kommer svaret! I morgon ska jag träffa ortopeden och på tisdag min underbara läkare på Hälso huset  och på torsdag blir det även tandläkaren igen. Jag fördärvar väl mina tänder så som jag biter på nätterna. Vill bara säga TACK SNÄLLA SVÄRMOR för att du orkar lyssna på mig och ge mig råd. När jag vaknade i morse sken solen men vad hände sen... skit kallt ju. Har vägrat att vara ute i onödan för är det kallt blir nacken värre. Micke har äntligen fått hem Miranda så nu vet ni var ni finner honom fram till sommaren:) I kväll ska vi sätta oss med vårt yatzy och som vanligt blir det tio rundor minst innan jag ger upp. Trevlig kväll alla..





1 kommentar:

  1. Saknar dig vännen....När kommer du till mig? love you /linda

    SvaraRadera