måndag 9 januari 2012

Doft ljus


Dags att beställa lite nya spännande dofter? Tänk på att era aroma brännare kräver partlites ljus pga att vanliga värme ljus blir så varma att dom spricker.
Mina favoriter i dofter är jordgubb/rabarber, honungsmelon,bambu och vita snöbär. Nu har Lime twist, bananblad, saftig apelsin, bergs vatten m.m kommit. Jag ska beställa banan och lime nu tänkte jag. Då kostar det 99 kr för 12 st. Sen finns ju dessa i votiv ljus också med samma lukter ( dom stora på bilden). Dom älskar jag för det ser ut som vatten som brinner. Dom kostar 175 kr för 12.
Någon mer som ska ha lite ljus nu och sprida doft i hemmet?
Lämna en kommentar om ni ska ha, kan även levereras med post till er vänner i skåne.
Bara så ni vet denna lampa, ljusstake är grymt snygg i verkligheten, den SKA jag ha!!
Pris..1199:- Men den kommer trivas bra hos mig:)

2 kommentarer:

  1. haha gillar att du lägger ut vad du vill ha så här inte så jätte långt ifrån din födelsedag men sorry vännen nån pressent för 1199:- får du inte av mig inte ens på din 35års dag ;) love you

    SvaraRadera
  2. Hi hi inte! :) Av dig vill jag bara ha en sak ändå. Vänskap livet ut. Love you to..

    SvaraRadera