söndag 8 januari 2012

En skön dag!


I dag har varit en sån där skön lugn dag. Hela familjen sov länge och har bara tagit det lugnt. Jag har gått här inne och pulat med mitt och Micke har jobbat lite med Miranda. Han försöker få henne färdig till sommaren så vi kan flytta ut på havet:) Det är massor som ska göras i och med att han bygger om henne. Vi behöver ha det mer praktiskt när vi är så många. I hytten har det kommit en ny koj = säng till Elvira. Vi behöver ha fler skåp och förvarings utrymme. Det kopplas in annan ström då vi kan köra kaffebryggare m.m till havs så vi slipper landströmmen bara. Efter har grejat med detta tog vi oss en promenad på härliga Almö Jag tog massor av bilder vilket jag älskar! När vi kom hem kom Bea på besök. Hon ska låna lite komvux böcker av micke nu tills hon börjar skolan. Vill önska dig lycka till!
I kväll har jag kört Micke till båten han är hemma om en månad igen eller kanske han kommer hem och mellan landar någon dag. Niklas körde jag till sin mamma och då passade vi på att hälsa på familjen Lindskog. Alltid lika trevligt. Nu sover mina små och jag ska ta en kaffe till och sen sova. I morgon väntar nya spännande saker. Håll tummarna nu vänner för att jag fixar det! Jag har bestämt mig för att år 2012 ska bli ett FANTASTISKT bra år.
Tjingeling

1 kommentar:

  1. Det kommer gå jätte bra i morgon och jag ska hålla tummarna för dig...Lycka till vännen :)

    SvaraRadera