torsdag 19 januari 2012

Helt galet!!!!





Världen är skum. Nu när man går och väntar på vintern så kommer våren!!! I min rabatt i dag tittar snö dropparna fram:) Jag är ingen vinter människa så våren får gärna komma direkt. Men visst är det skumt eller hur? Jag håller nu på mitt lilla kontor ute i ladan. Jag har valt att flytta ut det där där jag kan arbeta i lugn och ro. Jag behöver köpa en fåtölj och ett litet bord, ska kolla runt på loppis för det behöver inte vara snyggt här ute.
Adrian är hemma från skolan i dag för att det är vissa barn som är elaka och han får alltid skiten för allt. Han är givetvis delaktig i händelserna för han är ju själv nyfiken och busig. Men oavsett om det är han som gjort eller inte så blir det alltid han i slut ändan ändå. Dom är 6 pojkar i klassen var av 4 som är stökiga. Dom har ju till och med ringt hem en dag när han var sjuk och gett honom skit för något på skolan den dagen. Jag i fråga satte deras IQ i och med att han låg hemma sjuk. Nej nu blir det skolmöte! I kväll ska Adrian gå på bio med Jonny och han är så glad att någon tar honom med. Just nu fixar han till sig för detta är STORT att någon ska göra något med bara honom:) Själv ska jag få besök av Maarit det är första gången hon kommer hit och det ska bli trevligt. Så till slut vill jag önska er alla en trevlig vår kväll hihi..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar