tisdag 24 april 2012

Första dagen klar!



Min första dag inom brand sanering är avverkad! :) Alla möbler m.m från Råbergs bil står och väntar på att bli sanerade efter branden. Jag har väl gjort en fjärde del medans mina nya kollegor har gått loss på alla kartonger och burit möbler åt mig. Allt har rullat på och jag måste få säga, fan vad duktiga vi är haha.. Nacken, jo tack den sitter där och värken med men det är bara till att kämpa på. Är sjukskriven en månad till men jag avbryter den för jag är så trött på att gå hemma. Det får bli piller Nina ett tag:)
8 dagar kvar till flytt nu så jag måste packa barnens rum också nu. Allt annat är redan packat! Det känns lite konstigt att flytta här i från men allt kommer bli bra tillslut. Nu vill barnen ha lite mat och det bli gluten fritt då Adrians kusin är på besök. Trevlig kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar