måndag 23 april 2012

Nytt jobb nya möjligheter:)

Japp då var det dax! I morgon kl 8 slår jag upp portarna (för mig) på ett ny öppnat företag i Nättraby. Företaget har funnits i 10 år i Växjö men blir en ny filial här i våran by:) Just nu är det bara en stor lokal med massa saker i så det första blir att strukturera upp allt. Fick skriva en inköps lista i dag, den löd..
Kaffebryggare! Ett måste om jag ska kunna jobba:) En sterio för musik vill jag ha! Dammsugare, säcka kärra, last pallar, kylskåp, micro, förlängnings kablar, köks bord med stolar m.m hihi. Det här ska bli kul. Med in i denna röra tar jag Tobbe från Hasslö så får han och jag göra det bästa av allt. SPÄNNANDE!!!
Kan det bli bättre? Båda barnen på skola dagis här och nu min arbetsplats också..
Det ska också bli spännande att lära känna Tobbe att han är snäll och trevlig har jag hört, vi är ju från Hasslö;)
Självklart vet jag vem han är sedan tidigare men vi har aldrig umgåtts så det ska bli kul. Har träffat min chef också och det känns som om vi är på samma plan.
Så nu vet ni lite till om vad som händer.. Tjingeling

1 kommentar:

  1. Åh vad spännande:) Vad är det för företag?? Tobbe är jätetrevlig!

    SvaraRadera