onsdag 4 april 2012

Landat efter helgen!

Hemma igen och genom förkyld. Ont i huvudet och känner mig dåsig, näsan rinner och ögonen är pytte små. Men glad är jag! Nu har det varit massa hemligheter, vad gör Micke hemma om dagarna? Varför är han pappa ledig? Va då köra Micke till Ronneby vad gör han där liksom! Som ni nu antagligen läst på FB har han tagit körkortet! GRATTIS MICKE TILL BEFRIELSEN!! Och han kör kan jag lova. Helt plötsligt lämnade bilen sin plats som leksak och blev även för honom ett MÅSTE!! Men nu kom ju ett måste till vi behöver ju två. Nu ska han hitta en vanlig bruksbil som han har till jobbet och hem. En väldigt billig sådan. Kanske du känner någon som har en stående? Jag måste ju ha min bil för att kunna lämna Elvira, hämta Adrian om något händer. Jag har ju en son som är super allergisk mot getingar så jag försöker att alltid hålla mig nära till hands i fall om att det inträffar. Grattis än en gång Micke är väldigt glad för din skull!
I dag är det en sån där kaffe drickare dag då verkligheten kommer i fatt och man inser hur förbannat tråkigt det är att gå hemma. ALLA JOBBAR JU!! Jag hittade ett jobb men nej, läkaren och försäkringskassan stoppade mig. Tur är nog det för när man blir desperat tänker man inte på hälsan:( Men min dag kommer jag lovar. Envis är jag och det är väl den starka genen som flyter i Hallénare blodet. Om en stund kommer Adrian hem han har sovit hos Niklas i natt. Får se till att babbla av mig med honom:) Lite påsk pyssel måste vi ju också fixa..
Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar