torsdag 19 april 2012

Jag är kär, igen!

Vilken lägenhet! Kollade på nya bostaden i går och jag föll pladask! Alla rummen var stora och balkongen var skit stor och inglasad! Hon som bodde där nu hade den som fest rum. Hon hade ett stort bord och sex stolar och det var ändå inte trångt runt om. Allt var mysigt och i min smak. Förutom tapeten i stora rummet som var gul men man kan inte få allt. Få planera om bara med inredning och detaljer. I stället för lila kuddar får jag ha röda, gult och rött blir eld och skapar värme:) Det kommer bli så bra. Adrian fick det stora sov rummet för dom andra två sov rummen var också stora. Köket var normal stort och tvättstugan i samma hus. Det fanns två toaletter Var av i det ena fanns det badkar! Där ska jag ligga med tända ljus och bota min värk:) Elvira får lekplatsen precis utanför och Adrian såg många skate ställen:) Dessutom visade det sig att en tjej i hans klass bor jätte nära och att det var fler från skolan som bodde där! Det här kommer att ordna sig.
På söndag hämtar jag nya soffan och om jag har tur kan jag ställa upp den i lägenheten direkt annars är det den 2 maj som gäller.
I dag ska jag vara hemma och packa och bara strosa runt. Med andra ord kaffet är på hela dagen mina vänner:) Solen börjar tränga sig igenom molnen så ha nu en bra dag!

Kram Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar