onsdag 18 april 2012

Packa

Fy och blä packa är det tråkigaste som finns. Jag har inte ens börjat, tänkte att kanske lite ska bli gjort nu i eftermiddag och i kväll.. Det är ju bara två veckor kvar och här finns ju en del saker. Jag har valt att ta så lite som möjligt i möbel väg för att detta hemmet inte ska förändras så mycket för barnen. Jag har beställt nytt från Ikea och lastbilen kommer till nya bostaden med allt. På det sättet slipper jag mycket av det tunga som min nacke inte klarar av. Det ska bli härligt med NYTT! Barnen får nya sängar och madrasser, nytt köksbord, ny soffa och bord, ny säng (dock inte från Ikea) nya mattor m.m. Ser faktiskt fram i mot detta nu..
Det jag tar med mig är lite inrednings prylar och vissa möbler som har betydelse för mig känslomässigt.
Nog om detta nu. I dag kom Adrian hem från skolan, stack ut i ladan och hämtade fiskespö och MIN cykel! Han har en egen men den orkade han inte hämta. Han och en tjej kompis skulle fiska:)  Det är så kul nu när han trivs i sin klass och att allt funkar. Han hade Engelska prov i dag och på det hade en bara 2 fel. BRA JOBBAT ADRIAN! PÅ dom senaste proven har han haft MVG och VG! Klar förändring sedan innan klass bytet. JAG ÄR EN STOLT MAMMA!!!
Nu blir det lite kaffe med Micke i solen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar