söndag 22 april 2012

God morgon alla läsare

I dag är det söndag = vilodag:) I går packade vi precis hela dagen. Gud vad saker man har då man inte tänker på när man går i det. Trodde kanske ett släp skulle rulla här i från i och med att jag köpt det mesta nytt. Men nej två lär det bli. I dag ska jag i väg och hämta soffan i alla fall men får se var jag ställer den. Det bästa hade ju varit att få ut den till Lyckeby direkt. Finns det någon som känner att den 2 maj på ef inte har något att göra får ni gärna höra av er om ni vill hjälpa till att bära upp lite möbler:) Finns hiss så det blir inte så tungt och jobbigt. Just nu är det bara Linda och jag hihi. Men det ska nog gå. Men allt ska ju sättas upp också och då måste man ju borra och skruva och där är mitt största problem så är du duktig på sånt så hör av dig;)
I natt har Adrian haft kompis här och dom vaknade tjugo över sju! Gjorde en bricka med frukost och serverade dom framför tv:en. Mysigt.. Nu sitter dom och spelar men om en stund åker dom ut haha.
Hoppas alla får en trevlig söndag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar