tisdag 28 augusti 2012

Är det någon mening?

Hej vänner!
Sitter åter här vid datorn och skriver några rader. Hemma gjorda klyft potatis i ugnen och fläsk ytterfile på spisen, lilla slappar i soffan och Adrian har jag inte sett sen kvart i åtta i morse:) Adrian är i väg med kompisar och åker spark men han dyker nog snart upp. Jag tänkte att vi skulle äta lite och sen ska lillan och jag ut och gå en runda innan klockan blir för mycket. Jag funderar på om jag ska åka till skogen i morgon och kolla efter svamp ÄR DET NÅGON MENING?



Tror jag åker på förmiddagen innan det blir för varmt i skogen. Har någon hittat någon än? Värkar helt dött där ute och för torrt. Micke och dom gör sitt 4 personal byte i morgon för alla är inte gjorda för att gå i hård sjö och jag kan tänka mig att det inte luktar gott på båten nu när alla ulkat:( Tvi tusan!
Jag vet fortfarande inte när han kommer hem igen.. I helgen vill jag ut med vänner och bara ha KUL men det vet vi ju hur det går INGEN BARNVAKT!!! Ja ja mys med ungarna är väl heller aldrig fel:)

Trevlig kväll kram Nina

1 kommentar:

  1. Nej det är ingen mening:( Finns inte alls mycket pga torka.... Kram:)

    SvaraRadera