söndag 19 augusti 2012

Kalas gånger två:)

Hej alla läsare..

Gud vad varmt det är måste vara den varmaste dagen på hela sommaren. För mig innebär det migrän, känner att det är på väg. Men men.. I dag var det dax för familje dag som vanligt på söndagen, alla barn hemma för utom Niklas. Vi hade tänkt brunnsparken med fika och mys men barnen ville vara hemma och baka. Nappade på förslaget snabbt då min faster ligger på sjukan igen. Vi bestämde oss för att överraska henne med ett kalas. Jag har en son med hjärtat på rätta stället för han frågade om Elvira skulle med och självklart svarade jag. Då sa han att jag blir nog hemma för det kanske bli för mycket för M när vi tjafsar hela tiden. Man måste ju tänka på hennes hjärta. Bara till att respektera hans tänk och köra utan honom. Han gillar M så han och jag kör in själva på tisdag. Klok son och stolt mamma!

Detta är vad som bjöds på plus lite kladd kaka med grädde. Det roliga var att sköterskan kom in efter att vi fläskat i oss och tog prov på sockret och gissa hur det var:) Hon bara skrattade och tyckte att på sin födelsedag får man synda och hon var ju trots allt på sjukhuset haha.
Nu är det dags för kalas 2. Eller inte riktigt men jag ska bjuda på glass hemma hos min bror son som flyttar i morgon till Västerås för att börja på en internationell skola. http://vasteras.engelska.se/ tror det blev rätt. Här finns inga onda hjärta så hit följer Adrian med. Han tycker det är ok men svårt när kusin Leon inte förstår svenska. Efter detta ska jag hem slänga av mig kläderna och bara dö!
GRATTIS BEA MISSTÄNKER ATT DU KOM IN:)
GRATTIS URSULA TILL VINSTEN:)
Kram till er alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar