onsdag 29 augusti 2012

Extra mamma för en dag!

Nu har Moa blivit sjuk och fått feber. Hennes mamma pluggar och pappan är i väg så då fick hon vara hos mig. Jag har lovat att hjälpa till så mycket jag kan nu i och med att dom även driver eget företag och att hon tagit studie lån för att gå denna utbildning. Inte alltid så lätt när man har barn. Vi hjälps åt så blir det nog bra i slut ändan:) I dag har vi varit på kyrkogården och vattnat sju gravar. Pappas, farmor och farfar, Mickes mormors, Mickes farfars, Mickes kompis Nicklas, min fasters och Guns mammas. Så nu växer det väl lite till där. Moa fick för sig att hon ville ha slingor så nu sitter dom i huvudet och Adrian fick för sig tjugo över sex i morse att han ville klippa sig. Allt klart en snart blond och en klippt:) Kl 5 kommer Ursula med hennes andra två barn och till dess ska jag ha middagen klar. Det blir grillat med potatis gratäng, gutt!! Fick en förfrågan i dag om fest lite oväntat men kul och blev väldigt glad för inbjudan, tack till Adrians bonus mamma! :) Micke picke e kvar på sjön men nu har han sagt till Elvira och Niklas att han kommer på lördag och självklart skvallrar dom till mig haha så vi ses väl då gubbe! Nej nu ska jag ta ut slingorna förbereda potatisen hämta Elvira och vänta på Adrian som kommer med skol bussen.
Kram alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar