fredag 24 augusti 2012

Vår kväll

 Micke är på sjön fortfarande och lilla är hos farmor i stan. Adrian och jag åkte upp till Johannishus ridskola för att titta på Moa som hopp tränade för en ny tränare. Dom prövar några olika nu för att sen bestämma sig för en. Denna tjejen var duktig, hon tog sig tid för tjejerna och förklarade på ett sätt dom förstod. Efter träningen fick alla barn och vuxna hjälpas åt att plocka undan även Adrian, Oskar och Anton:) Men det gick snabbt och pojkarna jobbade på bra!

 
Bilden är inte tagen i dag utan på en tävling sen tidigare. Men detta är Moa och Racklo världens finaste par:) Efter ridskolan åkte vi hem till Ursula och krängde knäckebröd med bregott havssalt och det var nästa omöjligt att sluta tugga. Nu är Adrian och jag hemma igen och han har landat i soffan och jag här och snart blir det till att krypa ner i bingen. Jag upptäckte att jag bloggat i 4 år nu! Kul att läsa tillbaks vad som har hänt. Jag startade upp bloggen när min pappa dog i syfte att skriva av mig men den blev till för allt. Nu gått folk tackar jag för mig.
 
 
SOV SÖTT!!





1 kommentar: