måndag 27 augusti 2012

Tjingeling!

I dag ÄNTLIGEN ska jag få träffa min läkare som har haft semester! Hon är efter längtad kan jag lova nu. Nacken tar livet av mig snart eller kanske snarare det den ställer till med, HUVUDVÄRK from HELL! Ska träffa henne vid elva och sen blir det raka vägen till apoteket för i dag går mitt högkostnads skydd ut bäst att handla:) Efter detta blir det mekonomen för nu har delarna kommit till bilen ska bli så skönt att få i hop den igen och slippa köra STORA volvon. Försäkringskassan ska jag snart bomb hota, inga pengar förrän om 5 dagar begriper dom inte att folk behöver betala sina räkningar i tid! Det har jag i och för sig redan gjort men man vill ju kunna leva också.. trist! Skolan funkar bra för pojkarna trots samma klass vi får hoppas att detta håller i sig annars får skolan sköta problemet för vi har bråkat nog med dom och är dom så korkade som gör detta får dom själva lösa det! Min uppgift detta året blir.. se till så att A kommer till skolan, gör sina läxor och uppför sig mot barn och vuxna allt annat ligger på lärarna!! Ni som vet förstår vad jag menar.. Nu ska jag pudra näsan och kamma till kaluffsen och jaga tand trollen och sen ska lilla till dagis.

Trevlig dag alla vänner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar