söndag 26 augusti 2012

Hemma hos Ursula

God morgon i dag är det Söndag och sista dagen på denna veckan. Det betyder också familje dag fasten att det bara är jag och två barn hemma. Få se vad som händer och vad vi ska hitta på. Nu är Adrian hos Niklas dom har lanat i natt så han sover nog ganska länge i dag, få vänta tills han ringer. I går körde vi upp till Ursula och möblerade om lite i hennes vardags rum. Den människan har otroligt fin saker lite här och där som fick nya platser för att synas. Jag älskar att fixa hos andra:) Vi bytte gardiner i köket och piffade även lite där. Moa ska i väg och tävla i dag så hon och Jenna var borta och hämtade hem hästarna för att fixa till Racklo innan tävlingen. I dag tävlar hon i Bräknehoby jag funderade på att åka dit men det är ganska långt och jag behöver vara hemma och fixa lite i dag innan vi själva ska i väg. Min TAND har börjat spöka IGEN!! Trodde att det var över nu sen besöket hos tandläkaren förra veckan men så var det inte. Tappade fyllningen i går i Liatorp och i dag är svullnaden tillbaks, så fucking drygt! Följer Micke på AIS:en och ser att dom fortfarande kör uppåt men så småning om vänder väl båt fan hemåt:) Hoppas ni alla får en trevlig söndag nu..

Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar