torsdag 23 augusti 2012

Skol start

Äntligen har skolan börjat. Adrian flög upp ur sängen och började fixa till sig. Han planerade allt och stoppade ner telefon, pengar och spruta i väskan. Nu när han börjar högstadiet får dom vara på torget:) Där finns en liten servering/kiosk med god saker och frallor. Sökte efter en bild på detta och googlade på nättrabyskolan. Då fann jag en annan bild på en Lycklig Therese:)

 
Adrian gillar sin nya klass och även sin lärare och det känns skönt. I dag for han upp med samma glädje och hade då beställt en stor baguette till frukost på torget dom kostar 13 kr. Så nu vet jag var hans månads peng kommer hamna:) Micke är på sjön igen och beräknas vara hemma om 2-4 veckor. Det gäller att vara flexibel när man lever med en sjöman haha. I sommar har jag haft barn runt mig hela tiden så det här med skolstart var lite skönt även för mig. Min första dag som helt barn fri gick ut på att ligga i soffan och inte göra något. Jag tittade på 2 filmer och bara njöt. Men ligga på soffan är nog inte min grej för jag har nog aldrig varit så slö innan. Jag gjorde ingenting på hela dagen utan bara va.. Nej i dag får det bli lite nytta också. Ska lämna Elvira och sen ska jag gå slingan vilket jag inte gjort sen jag var liten. Sen blir det städa och pyssla här hemma. Hoppas ni alla får en trevlig dag. Funderar på att låsa upp bloggen igen men vet inte om jag vill riktigt än..
kram på er

1 kommentar:

  1. Ha ha ja det var tider det:) En sån vinst/halvår hade ju inte varit fel!
    Går du slingan går du ju förbi mig på jobbet?
    Kramisar!

    SvaraRadera