torsdag 7 maj 2009

Hemma med Virus

Elvira e så dålig, stackar! Feber, snorig, slemmig och rosslig. Inte kul alls. När jag tog upp henne i dag så var hela ansiktet täckt av snor, slem och var från ögonen. Usch.. I dag fick jag i alla fall i henne kåvepeninen. I går kräkte hon upp den direkt. Micke fixar med båten och bilen i dag. Han har ju inte kunnat göra någonting innan i och med att jag jobbar och Elvira e sjuk. Det är så tråkigt när det bara är sjukdomar hela tiden. Denna våren har någon i familjen varit sjuk hela tiden. Men det blir väl bättre nu när sommaren kommer:) Är det någon som har kläder i stl 140 som är för smått för era barn så hör av er. Adrian har skjutit i höjden så hans garderob måste snart bytas. Vi tänkte ta en runda till Ullared nu innan sommaren kommer.
Janina jag hoppas det går bra för dig med din blogg jag väntar med spänning!!:)

2 kommentarer:

  1. tjenare nina. a då lär du nog få vänta... det funkar ju inte alls. tänkte komma över en sväng till dig efter jobet idag, men blev ej så. Självklart skulle jag ringa först. Får hjälpa mig en annan dag, om du vill. Syns i morgon? kram.

    SvaraRadera
  2. Tja, detta är bara en test utifall denn kommentaren gick fram. Strular ju ff med bloggen min! Bläää.

    SvaraRadera