söndag 3 maj 2009

Söndag

Hur i tusan skapar man en egen mall så man kan göra sin blogg som man själv vill ha den??? Jag har letat information men jag fattar ingenting! Men jag är ju inget data proffs precis. I dag e jag hemma med Virus ( Elviras nya namn) igen. Feber och slemmig i halsen. Detta går bara runt och det är såååå tråkigt. Micke är vid båten och sätter in nya fönster, den blir nog skit bra när den blir klar. Niklas e på Saltö hos en kompis och Adrian och "Dogge" är i skogen med fika och lilla Virus sover. Jag har fått låna Thereses bil från i går tills i dag och det har varit underbart! Vi har ju ställt av våran och tänkte börja röra på oss lite och det funkar faktiskt bra. I går var jag på Almö och plockade sten till pappas grav. Där såg jag två ormar så det gick snabbt med sten plockningen:) Efter det fixade jag graven. Jag planterade ett litet träd och satte en rosa stenparti växt och murgröna. Det blev så fint. Adrian var hos Therese och lekte med barnen under tiden. Efter det åkte jag hem till Therese och hämtade Adrian. Han och jag skulle ha egen tid och då valde han att äta mat från Mc donalds. Vi åt den uppe på Utsikts platsen på Bryggare berget. Det var så mysigt, vi satt och pratade om skolan, kompisar och allt möjligt. Den tiden är guld värd. På kvällen fiskade Micke och Niklas sill dom fick 10 kg!!! I dag ska jag lämna tillbaks bilen igen. Jag har knappt använt den men bara tanken av att här står en bil som jag kan köra e helt underbar. Tack Therese för att jag fick låna den! Den är nu pumpad och klar tills den kommer hem. Satte ut en annons på blocket för en timme sedan om min bokhylla för 2500 kr. Det ringde en nu som kommer om en timme så nu blev det brottom... Pengarna ska jag lägga undan tills Adrian ska åka till Säljö barn koloni i sommar... kram kram alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar