tisdag 12 maj 2009

Jag vann 20 000000!!!!!

Kan ni fatta va mycket pengar!!!!!!


Jag har haft fullt upp hela dagen... ÅHHH vad jag handlat måste visa er alla.
Först kl 09.00 i dag på morgonen stod jag på bil firman. Det var skit svårt att bestämma sig. Men det blev en audi. Fin va!!!





ÅHHH va jag älskar den..


Det blev sen mitt dröm slott med min pool. Fatta vilka fester vi ska ha.


Men i och med att jag vill stå kvar med fötterna på jorden så blev det ett vanligt litet torp också.
Det är ju inte så stort och saknar pool och bastu men det fick duga



Jag kunde inte bestämma mig för vilka kläder jag skulle köpa så jag köpte alla..




Dessa kostade mig 50 000 men nu när jag tittar på dom så är dom inte så snygga, finns väl någon svensson råtta som vill ha dom.. va vet jag..





Jag köpte en båt också, men jag vet inte varför. Men kul va det




Adrian fick en cross så stackaren behöver gå till skolan




Sen satt jag och funderade en stund mellan 16.00- 17 och kom på hur mycket bakterier barn har på sig. Tänk hur många barn som suttit på gungorna innan och kissat och sketet.. nej tvi! Jag köpte mig minsann en egen lekpark.
Var detta en dröm eller var det en mardröm...
Tänk med pengar kan man inte få allt. Man kan inte få det viktigaste nämligen KÄRLEK.
Jag är hellre en fattig svensson råtta än en svin rik kvinna som har allt utom kärleken






Med andra ord, va rädd om det du har plötsligt har du förlorat det....













1 kommentar:

  1. Detta var bra!!!! =)
    Visst går man och drömmer om den stora vinsten.
    Men det är nog mest att man vill vara oberoende av arbetsgivare och kunna betala räkningar utan att behöva räkna efter som det egentligen handlar om när man vill ha mycket pengar.
    Igårkväll när jag var ute så luktade det såå gott av alla växter och regn. Jag blev så rörd av allt det som var gratis så jag blev tårögd....jag skulle aldrig välja bort mitt luktsinne för alla pengar i världen....
    Millan

    SvaraRadera