tisdag 15 september 2009

Aj aj aj

I dag har jag jobbat och är helt slut i huvudet. Jag åkte i från jobbet 1 1/2 timme för att åka till partologen. Så i dag har jag gjort min biopsi aj aj aj. Hade inte glömt hur det kändes på dessa år för det gjorde lika ont som tidigare. Men det gick snabbt nu var det inte tre knölar med tre stick i varje utan två knölar med ett stick i varje. Det var ju bra i alla fall.. Så nu är det åter att bara vänta men läkaren sa att det verkade inte vara lymfarna denna gången utan portkörtlen. Om det är positivt eller negativt vet jag inte men det tändes ett nytt hopp om att det kanske bara är någon förstoring av något slag. Vad vet jag.. Vill tacka Thomas och Terje mina chefer för att ni låter mig komma och gå just nu. Jag mår ju bäst av att jobba för då sitter man inte och tänker så mycket. Har fått röntgen tid i dag så om en vecka ska jag dit och kolla buken oxå. Det rullar sa bollen och for ner för backen:) Nu e det föräldrar möte snart och svärmor kommer hit och passar barnen. Kram alla

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att det där kändes, lider med dig Nina och jag HOPPAS så för din och alla andras skull!
    Men det blir bra ska du se, du får aldrig glömma att HOPPAS för det kommer man så himla långt på, men du är en smart kvinna så jag vet att du redan vet det, fast en liten påminnelse skadar ju aldrig ;)

    Kramar till dig och din fina familj!

    SvaraRadera
  2. HEJ NINA!HOPPAS ATT ALLT KOMMER ATT ORDNA SIG.HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG.DU ÄR JU TUFF SÅ KÄMPA PÅ.LYCKA TILL.MVH-BEA,DVS. BEATA PÅ FIRST BASE

    SvaraRadera