måndag 14 september 2009

Ny vecka och nya tag..

Då var det måndag igen.. I dag har jag jobbat och det var skönt. Samtals ämnet i dag var, vad skulle du göra om du vann 173000000kr? Alla hade olika tankar och dom flesta hade slutat jobba direkt. En hade jobbat en månad, rest en månad och sen skulle det rulla så. Vad skulle man gjort? Hade man blivit lyckligare? Köpt hus, var? köpt fastigheter,startat eget. Med min tur så hade jag nog fått en infarkt och dött direkt ha ha. Adrian och jag har varit runt lite med jultidningarna nu på efter middagen och det är inte lätt. Men allt går om man bara vill...
Läkaren ringde i dag så nu är remissen skickad till patologen för att göra biopsi, CT är beställd och remissen till medicin är också i väg. Allt på en och samma gång men ska man bli fin så får man lida pin;) Det blev inget långt inlägg i dag men det blev i alla fall lite. Här får ni en lite dikt av mig.. kram kram

Vi möts när jag är ledsen, du finns alltid där.
Du vet om min innersta längtan och alla sorger jag bär.
Men aldrig du skulle skvallra, inte säga ett knyst.
För du min älskade kudde, är alltid tyst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar