tisdag 8 september 2009

Till min Micke..

I dag älskling har vi burit våra ringar i två år. Jag vill bara att du ska veta att du är den bästa som funnits i mitt liv. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och skulle aldrig vilja vara utan dig. I bland känns det som att det skulle vara skönt att bo själv, men tänk vad hemskt att inte få dela vardagen och livet med dig. Du har funnits där i sorgen efter både mamma och sen min pappa. Du har fått tagit smällarna när jag rasat. Jag älskar verkligen dig och jag önskar att alla människor någon gång kan få känna denna kärlek/känsla som jag gör till dig...

Du är mitt allt.....



2 kommentarer:

  1. Usch vad känslosamt detta blev nu!!
    Nina ända sedan vi träffades på spray date första gången så har jag vetat att det är du och ingen annan i mitt som ska finnas vid min sida i alla väder och i med och motgångar.

    Tyvärr fanns inte jag vid din sida i lördags när du behövde mig som bäst och du har rätt i det som du säger om att man inte viker från den andres sida oavsett vad som än händer för jag har ju bara dig en gång och det är nu.

    Jag kan definitivt inte klaga på ngt för det är otroligt få män som har ett sådant previlegium som jag har med fritid och fiske och mkt annat.

    Sedan ngt som jag alltid beundrat dig för vad det gäller Niklas är att hur mkt än vi alla trampat på dig när du verkligen försöker till 100% att ändå att du blir behandlad som skit imellanåt så finns du alltid där för honom oavsett vad och stöttar både mig och honom.
    refererar till en liten grej men ändå rätt konstigt och det var när Niklas tandläkare tog i handen och presenterade sig och trodde att du var hans mamma......

    Älskar dig oavsett våra små bekymmer för det finns verkligen dom har det 7 resor värre och allt löser ju sig till slut..

    Älskar dig......... Micke

    SvaraRadera
  2. Snyft... Usch... tårar... tack

    SvaraRadera