torsdag 24 september 2009

Väntan på röngen

Vi sitter nu vid varsin dator på sjukhus biblioteket. Micke letar lägenheter och jag tänkte passa på att skriva lite om vad som är på G.

Jag har haft en rad sjukhus besök den senaste tiden. Jag som hatar sjukhus!! Jag har nog tagit alla prover som går. Jag gjorde ju in punktion i min knöl på halsen förra veckan och var då skit nervös för den här jävla cancern som förföljer mig. Det visade sig att jag kan börja andas igen och det var ju skönt. Men mina blodprover sjunker och mina vita blodkroppar ökar. Så nu går dom vidare för att se vad som är tokigt i min kropp. Jag kom på idéen, banta,träna och få bort tröttheten och samtidigt ilskan. Jag är ju aldrig glad längre och jag vill bara ha det tyst och sova. Det är mitt liv nu. Nej nu får jag rycka upp mig. Jag gjorde ett tappert försök i förgår genom att klippa av mig håret:) Jag har nu lugg och nästan axel kort hår.. Hoppas nu att tröttheten satt i håret ha ha. Imorgon åker Adrian till sin pappa och lille bror som han längtar efter så mycket. I går va han på hockeyn KHK mot någon, så intresserad är jag. Han var inte hemma förrän kl 22.15 i går så han är nog trött i skolan i dag:) På söndag får vi hem alla barnen igen. Niklas ska då vara hos oss i tre veckor för att hans mamma ska börja jobba i Norge. Nej nu måste jag fortsätta dricka mitt skit så jag snart kan gå tillbaks till röntgen. Kram alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar