tisdag 1 september 2009

En helg i Kristianstad/Vånga

I fredags åkte jag och Adrian i väg med tåget mot Skåne Adrian hoppade av i Sölvesborg och jag i Bromölla. Jag hälsade på min vän Ramona som jag saknat jätte mycket. Hon hade gjort tacos och det va gott. Vi satt och pratade några timmar och sen blev jag hämtad av Linda. Vi åkte till mitt gamla jobb pizzeria viking och hälsade på min lilla chef:) Han blev såå glad. Efter detta åkte vi hem till Linda för att se filmen män som hatar kvinnor. Men som vanligt när vi e tillsammans så e vi så trötta så vi la oss i stället.

Söta va ha ha
På lördagen fixade vi till oss lite och jag fick bada badkar!!! Gud vad jag saknar det. Vi var bjudna till Ulrika och Mange på grill och kräftskiva.
Vi börjar bli gamla nu det märks.. tvi!! Vi har fått rynkor.

Maten var god och det var hur trevligt som helst. Vi drack en massa gott oxå.

Vi var 10 personer och det var helt lagom

På natten blev det Sing star. Det va kul som tusan fastän att klockan var typ tre fyra på natten. Linda försökte slå Christian på främling men han var duktig på den. Men gissa vem som slog honom JAG!! Ha ha.. Så nu får dom träna tills nästa gång;)
Jag gick och la mig vid fem eller något och vi steg upp igen vid tio tiden. Då var Linda fortfarande skit full. På efter middagen tog jag tåget hem igen och fick sällskap med Adrian igen.
TACK ALLA FÖR EN TREVLIG HELG!!!!
Nästa gång blir det Karlskrona flickor!!!



































1 kommentar:

  1. Haha nej Nina lilla vi har inte fått rynkor, DU har fått rynkor...... Men jag älskar dig ändå:)Roligt hadde vi:)
    Japp nästa gång är det Karlskrona som gäller.

    SvaraRadera