lördag 5 september 2009

Ingen bra lördag alls

Hej igen alla.

Tänkte då skriva lite igen. Jag kan säga att jag är inte riktigt på humör för det just nu. Vi har haft besök här igen i går natt. Denna gången har dom tagit lite och lämnat lite. Skumt e det i alla fall. Dom har hämtat saker på andra våningen hos grannen, burit ner och klättrat upp på vår balkong. Lämnat en del av grannens saker plus annat och tagit vårt. Kan ju säga att jag känner mig inte säker här längre. Satt uppe en stund i natt och kollade ut i fall om att jag skulle se någon. Det känns liksom om någon har koll på oss. Otäckt!!!! Micke kommer inte vara hemma på ett dygn och jag e skit rädd faktiskt. Måste hitta någon som kan sova här i natt.
Jag har varit hos läkaren och det verkar inte som det är okey längre. Men skulle de nu va något så ska jag klara det IGEN!! Nej nu blev det jobbigt vill inte skriva mer. Vi får se när jag skriver nästa gång..
Sköt om er alla och sett värde på det ni har!!!

2 kommentarer:

  1. Fy vad jobbigt ni har det! Jag förstår då absolut din rädsla Nina och har du nu fått andra bekymmer också...Jag misstänker vad det rör sig om och kan bara hoppas för er skull, håller tummen!
    Tänker på er!

    Många kramar till dig och din fina familj!

    SvaraRadera
  2. Gumman klart du klarar det igen om det nu skulle va så. Du vet att jag alltid finns här för dig och din familj. kramiz

    SvaraRadera