söndag 27 september 2009

Och då var det söndag kväll

I dag har det bara varit tvätt, tvätt och åter tvätt. Fy fan vad tråkigt det är!!
Adrian har kommit hem i kväll efter en helg hos sin pappa. Det hade varit kul och dom hade hjälpt ett par att flytta. Han pratar hela tiden om sin lillebror Melvin och om alla roliga miner han gör. Han är ganska salt den där Adrian för han är en riktig spelorre:) Jag älskar dig hjärtat och tack för att du finns!! Lilla Niklas kom inte hem i kväll. Han hade varit ledsen när han skulle åka hit för att mamman ska vara i väg 3 veckor i Norge. Han fick bli kvar en natt till där så dom bara kunde gosa. Inte lätt när man är van vid att träffas var 14onde dag. Min svärmor och Magnus kom hit i kväll efter en helg på Öland Dom hade köpt pumpor till mig så i morgon blir det till att vara kreativ och göra något åt dessa monster:) Adrian och jag gjorde detta varje år innan så han sken upp som en sol. Den stora ska få stå på vår altan och lysa sen. Dom små ska få ligga på en löv bädd som dekoration här inne(om inte Elvira tar dom till fotbollar). Micke har varit ute på det stora blå i dag med Mr Kurt. Det börjar bli riktigt kallt där ute nu så snart får frysen vara nöjd. Vill bra säga att jag pratade med min vän Jenny i dag i Trelleborg. Saknar dig gumman och hoppas att du och familjen kommer snart!! Nu är det natt och i morgon är det jobb, skola, läxor, riddarklubb m.m. Sov gott alla och tack för att ni tittar in på min sida i bland.

Ps: Therese och Linda ni e skit tråkiga med ert bloggande nu!! ;) Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar