onsdag 9 september 2009

Sjuka

Va trist det är att vara hemma sjuk. Var hemma i fredags pga att jag var hos läkaren för min mage. Lördag blev det akuten med mig och Adrian började bli förkyld. Söndag hade både Adrian och Micke ont i kroppen och var snuviga. Elvira fick feber och prickar. Måndag blev Micke riktigt dålig och jag åkte på förkylningen. Tisdag blev Micke liggande i hög feber och jag fick mer ont i kroppen. I dag Onsdag har jag feber ont i kroppen och magen har svullnat igen. Elvira har den så kallade tre dagars febern med prickar. Fy va sjuka vi e...
Det är så fint väder och det är så typiskt när man inte kan gå ut. Blir till att sova, vila och ta det lugnt så att jag kan gå till jobbet snart. Saknar mina "gubbar" Björn och Peter:) Här sitter jag och inte tjänar några pengar medans dom två skit duktiga säljer på. Ni e bäst gubbar!!
Ha en bra dag alla och sköt om er/ Kram Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar