onsdag 30 september 2009

Maginfluensa

Oj oj oj oj..
Det här var inte att leka med. Vaknade i går natt av att jag hade fruktansvärd mag knip. Sen var det i gång. Bodde på toa hela dagen till och från. Sov mellan 10.00 till klockan 17.00 då är det något som är fel. Fick besök av en ledsen vän som Micke fick ta hand om, jag själv var inte människa på hela dagen och kvällen. Fick feber också som gick upp till nästan 39 grader och då får jag ont i varenda led i kroppen. I natt vaknade Niklas med mag knip så i dag är alla fem hemma från skola, jobb, dagis. Det blir blåbärs soppa hela dagen:) Jag mår lite bättre i dag febern är borta men magen är inte normal än. Det är ju sådana här dagar man vill ta vara på när alla är hemma och göra roliga saker men för vår del får det bli sängen med korsord eller någon bok. Ojande barn som tror att dom ska dö om inte mamma kommer direkt när knipen kommer:) Då duger man och då är dom inte så kaxiga. Vi får i alla fall försöka ta oss igenom läxorna i dag så dom blir gjorda. Ha en bra dag alla...

1 kommentar:

  1. Oj, vad jobbigt för er, inget kul alls!

    Tack för din fina kommentar, jag har stora problem med en viss en som aldrig ger sig och får tyvärr inte den hjälp jag trodde på av samhället. Tufft!
    Tack för erbjudandet, ska ha det i tankarna :)

    Krya på er och hälsa du också vet jag!
    Många kramar!

    SvaraRadera