söndag 13 september 2009

Kantarell skogen

Helt underbart var det att gå i skogen i dag. Det regnade men det gjorde ingenting för jag njöt i fulla drag. Jag gick tillsammans med goa svärmor och Magnus. Vi hittade kanske 40 svampar och det var allt men gott va det kan jag lova!! Micke och Linda hade tydligen bestämt när jag var i väg att hon ska komma upp över helgen. Tänk vilken underbar människa hon är. Hon ställer alltid upp till 110 % när det är något. Och tänk vilken tur jag har som har en sådan vän. Adrian har kommit hem i dag och som vanligt lika stimmig och högljudd som alltid när han varit i väg. Lite trist att alltid behöva varva ner honom några dagar när han kommit hem. Våra pojkar säljer jultidningar i år. Niklas är uppe i 1300 kr nu och Adrian 1700kr. Dom e duktiga grabbarna! Nu ska vi lägga barn för i morgon ska jag återgå till jobbet. Blir nog en jobbig vecka. Vi har föräldrar möte med Elviras dagis och föräldrar möte med Adrians skola. Niklas ska till läkaren och på fredag är det öppet hus på Rosenfeldt. Mitt i detta ska jag hinna med alla prover m.m. Allt löser sig till slut. Till Micke.. Jag älskar dig och jag tycker att du tog rätt beslut i dag. kram alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar