lördag 26 september 2009

Lördag

Klockan är 10 på morgonen. Elvira vaknade kl 07.00 fastän att hon var uppe till nio i går. Jädra unge!! Men hon står i sängen och sjunger och dansar och är alltid på ett strålande humör. Micke och jag tog lite kaffe och sen stack han ut på sjön för att fiska. Jag har tvättat tre maskiner städat upp i köket efter räk mackorna i går och vikt tvätt. Jag har hunnit med att göra en äpple, rabarber paj också, gott gott. I dag ska vi nog ut till amiralen och gå och strosa lite och ta en lunch. Jag har börjat äta omega 3 och nästa vecka kommer mina multi vitaminer. Jag har en plan på att bli pigg i allt elende. Jag väntar som vanligt på mina prover men allt tar ju sådan tid!
På tisdag börjar jag att träna tillsammans med en kollega och det ska bli riktigt kul. Jag hoppas bara jag orkar men det får väl gå i ett sakta tempo till mina värden är bra igen. Det är hopplöst att gå och känna att något är på tok men inte riktigt veta vad det är. Nu ska jag gosa med lillan och dricka upp mitt kaffe see you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar