måndag 22 juni 2009

Adrian till Säljö

Usch va jobbigt detta var..

Nu har min goast åkt på sitt äventyr, Säljö. Han var så nervös här på morgonen och kunde inte få i sig någon mat. 40 minuter innan båten skulle gå så stod han här utanför och väntade på mig.
Det var bara till att klä på sig och gå:) Han hade nog miljoner fjärilar i magen. Barnen började strömma in och det var ett hundra tal ungar! Jag och Adrians kompis mamma stod på bryggan och snyftade, fy så hemskt det kändes. Men vi var duktiga vi visade inget för barnen.



Adrian står i rosa tröja på bilderna.


Kolla va ungar..


Hoppas nu du får ett underbart äventyr i 11 dagar.
Jag älskar dig Adrian/mamma






















1 kommentar:

  1. Tur inte jag va med, är så blödig att det finns nog ingen värre. Hade börjat böla direkt. Hoppas han får det bra.

    SvaraRadera