torsdag 25 juni 2009

Fy satan vilket liv!!

Nu är den här vollyboll grejen i gång. Jag kan lova att rutorna skallrar av musiken. Dom håller i gång till kl 01.00 i natt. Man kan ju inte precis be dom sänka utan man får nog stå ut. Stackars alla gamla. Jag har packat hela dagen inför helgen. Micke och jag ska ju ut på sjön själva och tuffa runt i blekinge skärgård. Precis vad vi behöver nu. Jag pratade med Adrian i dag. Han hade sån huvudverk och mamma längtan men han hade kul och ville vara kvar. Han hade en del smuts tvätt så jag måste fylla på nytt. Det är familjedag på säljö på söndag så vi åker inom där på hem vägen. Nu ska jag fortsätta packa ner det sista och sen stänger vi mobilerna. Hoppas alla får en trevlig helg.
LITE BILDER PÅ BLEKINGE SKÄRGÅRD








UNDERBART FINT....




1 kommentar:

  1. Ojdå, kan tänka mig det är liv där nu då då.
    Kul att han trivs där ännu fast huvudvärk och hemlängtan :)

    Vad mysigt ni ska ha det i helgen du ;)
    Fina bilder! Ha det nu riktigt skönt och bra vet jag och hälsa dem jag känner, syftar ju på din familj, hehe ;)
    Kram kram!

    SvaraRadera