onsdag 24 juni 2009

Kvar på säljö:)

I går ringde jag till säljö barnkollo för att kolla hur Adrian hade det. Jag tänkte innan jag ringde, gud tänk om han vill hem. Det kom en super glad Adrian till telefonen!! - Hej mamma jag har det bra. Jag har åkt banan efter en motorbåt. Det välte men jag höll mig kvar tills det snurrade upp på vatten ytan igen, jag är smart jag:) Men mamma jag har inte tid och prata med dig för jag vill leka nu. Ring någon annan gång puss...klick! Min lilla pojk hade inte tid med sin stackars mamma. Nu är det 9 dagar tills han kommer hem.
På fredag åker jag och Micke ut på sjön till söndag. Vi ska tuffa runt lite och hitta en bra ö vi ska bo på. Lördag kväll tänkte vi åka i land till Karön för att äta en bit mat och mysa. Så då kära vänner stänger vi våra mobiler över helgen för att bara va! Lilla Elvira ska vara hos farmor och Magnus och bli riktigt bortskämd:) I går fyllde min lilla svärmor år så vi var hos henne på kvällen. Vi hade köpt 6 guldfiskar, ett monster som var en krabba bara för att jävlas så klart, en växt och sen fick hon blommor. Hon ville så gärna ha guldfiskar i sitt akvarie. Nu gott folk ska jag ge virus frukost och sen ska vi cykla till vämöparken och fika och titta på djuren. Sköt om er alla.

Kram Nina

1 kommentar:

  1. Vad kul att lilleman trivs där. Att han inte har tid med dig är ju ett bra tecken,hehe :)

    Vad skönt att bara åka iväg sådär, ha det så bra nu då!

    Tack så mycket för din fina kommentar till mig, jag mår faktiskt bättre idag :)
    Kramar!

    SvaraRadera