onsdag 3 juni 2009

Sjukskriven..

Tvi va trist det blev!! Jag har varit förkyld fram och tillbaks nu i månader men nu säger min kropp stopp. Har varit hemma lite och sen jobbat och inte lyssnat på kroppen. Nu var det stopp. Min astma har förvärrats och nu e det tungt hela tiden. Läkaren tyckte att jag bara ska vila och ta mina mediciner riktigt. Denna gången ska jag lyda. Sitter här nu vid datorn och har redan dåligt samvete för att jag inte är på jobbet. Jag tänkte att jag ska ut och gå och vara i friska luften så mycket som möjligt dessa dagarna. Här är det helt tyst för alla är i väg och det är faktiskt skönt i dag. Jag har en tvätt hög bredvid mig som skriker men nej jag tänker inte ta den nu. Jag ska bara vara.

Mina bästa vänner just nu..

Bricanyl

Betapred


och en go varm säng dock
inte min på bilden tyvärr


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar