söndag 21 juni 2009

Söndag

Vaknade med skalle bank på morgonen alltid lika härligt. Micke var på Aspö i går kväll och kom hem på fyllan vid ett. Efter det kunde inte jag somna. Sov en stund mellan halv fem och sju. Adrian har varit på ett jävla humör och bråkar med alla. Vi skulle gått till dragsö och badat men jag blev hemma med Adrian och Elvira. Micke och Niklas cyklade ut ändå för att ta ett dopp. Jag måste bli sten hård mot Adrian nu för han har minsann inte någon respekt för mig. Skit jobbigt faktiskt. Han vill inte att jag berättar för hans pappa men det hade nog varit det bästa om vi satt oss ner och pratat. Men det kommer ju aldrig hända för att prata med en trä kuk kommer man ingenstans med. Nu ska jag packa ner Adrians saker inför säljö barnkollo han åker i morgon bitti. Tjingeling...

1 kommentar:

  1. Sv:Tack så mycket!

    Då har lilleman åkt nu då. Kan tänka mig att det pirrade i honom, jag är övertygad om att han kommer få toppendagar nu :) Så kul för hononm!

    Kanske han saknar dig så mycket så han är lättare att handskas med sen när han är hemma igen.

    Kramar!

    SvaraRadera