torsdag 11 juni 2009

Första dagen på sommarlovet

Elvira vaknade kl 06.30 och ville inte alls sova mer. Strax efter kom Adrian som tyckte att allt var piss! Ingen att leka med kl sju på morgonen. Vi har sagt att barnen inte får ringa innan kl 10 på helger och när folk är lediga. PISS MAMMA du e skit tråkig! Underbara morgon.. I dag har jag massa ärende att uträtta, skattemyndigheten, möte, banken m.m. I eftermiddag tänkte vi ta båten till Hasslö för att hämta en del grejer i sjöboden. Jag kommer då att gå till graven också och se så det är fint där. Funderar på att göra en picknick och se om vi inte kan stanna på någon annan liten mysig ö också. Förra veckan kunde man bada men nu har det ju varit skit kallt om nätterna. Jag säger som Adrian.. PISS TRÅKIGT ha ha..
I kväll ska vi börja med Niklas rum, han har ju bytt med Elvira och nu är allt bara en ända röra på rummet. Jag älskar att möblera och dona men Micke blir tokig på mig:) Jag gjorde ju om Adrians rum här om dagen och då sa Micke: Nu är det sista gången jag drar om alla kablar, är du nu säker att det ska vara så här? Tihi jag svarade jag med fingrarna i kors. Jag tror att han börjar bli trött på mig:) Nu måste jag sätta fart. Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar