torsdag 18 juni 2009

Lövmarknaden

I dag är det lövmarknad här i stan, och det regnar. Men och andra sidan så skulle det vara konstigt annars. Vad är en lövmarknad utan regn:) Jag och Adrian traskade upp redan kl 9 i morse för att hinna med allt i dag. Micke och Niklas är där nu. Ja och hur ser min dag ut i dag då. Först nu kommer Linda och då ska vi åka i väg och handla inför i morgon. Sen äter vi middag och efter det är det fixa till sig för ut gång:) I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det Lindas födelsedag!!!
GRATTIS GUMMAN PÅ DIN DAG!!!!
Jag ska ut i kväll och Micke har barnen och sen byter vi midsommar dagen. Förra året gjorde vi tvärt om. Jag vill passa på och önska alla en trevlig midsommar..


Lövmarknaden uppifrån

och ner i från:)

1 kommentar:

  1. Oj, trodde inte det var så pass stor marknad, kul :) Synd på vädret bara...
    Ha nu en rolig kväll vet jag :)
    Kram!

    SvaraRadera