måndag 15 juni 2009

Måndag

Ingen kul måndag alls. Vet inte var det är men jag är inte på humör riktigt. Känner mig skit trött och uttråkad Jag har dammsugit och dammat och grejat. Min svärmor Lena var här en runda på kaffe och det var kul. Hon tjatar på Elvira:) SÄG FARMOR NU! Ha ha hon e go hon. När Elvira väl säger det så svimmar nog farmor av lycka. Micke fick en del torsk i går så i dag lagade han torskfile med potatis och sötsur sås. Fatta va gott det var..
Ändå är jag på detta piss humöret. Adrian är och leker med kompisar och "Virus" gör allt för att stöka ner. Men hon har det roligt i alla fall.

Micke är på sjön och kommer hem sent i kväll så jag ska bara slappa. Ska faktiskt gå till lekparken också med Elvira. Något måste jag ju göra:) Ha de gött..

1 kommentar:

  1. Snart ska Tuttan o jag gå på Lövis kul kul
    PUSS från Farmor

    SvaraRadera